مقالات کاربردی

نکات جالب و کلیدی در خصوص خرید تابلو دیواری سال 2022

تابلو مخمل طرح سبد گل

تابلو دیواری 

یکی از بهترین و زیباترین محصولاتی که مربوط به دکوراسیون داخلی است که اگر درست انتخاب شود نمایی چشمگیر و خاص به محل کار یا منزل می دهد.

دیوارهای بدون تابلو ، ساده و بی حس و حال می تواند نمای دکوراسیون را به سمت کسالت ببرد و تمام تلاش و زحمت شما در چیدمان منزل را از بین ببرد .یکی از راه  هایی که دیوارها را از این حالت نجات می دهد ، تابلو های دکوراتیو و مدرن هستند.

اگر در فکر تهیه و خرید تابلو برای محل کار ، اتاق خواب یا پذیرایی هستید ، چرخی در وب سایت اس دکوری بزنید و از مدل های متنوع ما دیدن کنید. وب سایت اس دکوری محصولاتی با کیفیت ایده آل ، تنوعی زیاد و قیمت مناسب را برای شما مد نظر قرار داده است.

تابلو دیواری

شما برای تزئینات و دکوراسیون خانه های خود چکار می کنید؟ خرید مبل های شیک، گلدان ها و مجسمه های زیبا،پرده های جذاب و همرنگ با مبلمان و کفپوش های مناسب از گزینه هایی است که مد نظر خواهید داشت.

بگذارید یک سوال از شما بپرسم؟ چه فکری برای دیوارها کرده اید؟ آیا آنها را به حال خود رها می کنید. آنها که بیشتر از سقف خانه و گوشه ها در برابر چشمان شما هستند.

تابلو دیواری یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای دیوارهای خانه ی خود روی آن حساب کنید.

امروزه در خرید تابلو دیواری با چنان تنوعی مواجه خواهید شد که خرید از میان آنها، سخت تر از همیشه است. برای همین باید حتما در این زمینه به تحقیق و جست و جو بپردازید.

یکی از کارهایی که می توانید انجام بدهید این است که به صورت آنلاین نمونه های جدید تابلو دیواری را چک کنید و جدیدترین و زیباترین هایی که وارد بازار شده اند را بررسی کنید.

تاثیر رنگ ها در انتخاب تابلو 

برای تاثیر بر روی حال و هوای خانه یا محل کار ، رنگ تابلویی که انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب رنگ های سرد مثل سبز و آبی فضایی آرامش بخش ایجاد می کنند. رنگ هایی مثل سورمه ای یا بنفش که رنگ های غنی هستند ،بسیار شیک و جسورانه هستند.

اگر می خواهید فضای اتاق مورد توجه قرار بگیرد ، از رنگ هایی مثل نارنجی ، قرمز و زرد استفاده کنید. هارمونی و هماهنگی بین رنگ تابلوها و وسایل خانه یا محل کار از دیگر نکاتی است که باید در انتخاب رنگ تابلو در نظر بگیریم. شاید فکر کنید که اگر از رنگ های متضاد استفاده کنید بهتر است اما باید گفت زمانی که رنگ ها خیلی باهم متضاد باشند ظاهر جالبی را ایجاد می کند.

نقش تابلوها در دکوراسیون داخلی

 اصولی عناصر فضا نیست و در این میان نقش تابلوها در دکوراسیون داخلی به عنوان یک عنصر فضایی دکوراتیو حلقه ی ارتباطی و پیوند دهنده  انسان و محیط برای درک بهتر  فضای معماری برای انسان هستند

گاه با طیف رنگی خود تمام کننده ی چیدمان فضا و یا تکمیل کننده ی رنگ های آن محیط هستند،گاه با ابعاد خود باعث طویل نشان داده شدن دیوار و یا بزرگ-کوچک نشان دادن فضا میشوند

به این ترتیب که نصب تابلویی طویل و افقی و یا نصب چندین تابلو یک اندازه در کنار هم میتواند طول دیوار را به لحاظ بصری افزایش دهد و یا نصب یک تابلوی طول بر روی یک دیوار کم ارتفاع دیوار را مرتفع تر نشان می دهد.آنهاگاه با طرح خود طرح کلی فضا و سبک معماری را تکمیل میکنند و این نشان دهند نقش تابلوها در دکوراسیون داخلی  است

اهمیت انتخاب تابلو با سایز و اندازه مناسب

اولین و مهمترین اصل در استفاده از انواع تابلوها کلاسیک و فرانسوی در منزل سایز و اندازه متناسب با دیوار و مبلمان خانه شما میباشد.

انتخاب تابلویی که بیش از حد کوچک یا بزرگ باشه مثل یک تکه اضافی همیشه مزاحم و آزار دهندست. بنابراین اگر تابلوی مورد نظر را روی دیوار پشت مبل یا تخت قرار میدین به این نکته دقت کنید که اندازه ی ایده آل تابلو به مبلمان رو دو به سه در نظر بگیرین طوری که مبل از هر دو طرف مقداری بزرگتر از تابلو باشه. همچنین در صورتی که قرار است تابلو روی دیواری مستقل نصب شود باید رابطه 4 به هفت رو محاسبه کنین. با اندازه گیری طول و عرض دیوار هر عدد رو در 0/571 (نسبت 4 به هفت) ضرب کنید که ابعاد بدست امده طول و عرض تابلو را مشخص کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه یک سایز بزرگتر از سایزی که میخواهید تابلو خود را خریداری کنید سفارش دهید تا تابلوی شما در دیوار کوچک دیده نشود(فروشگاه acdecor.ir میتواند به صورت رایگان در این باره مشاوره به شما دهد و اطلاعاتی در این زمینه بدست آوردید تا خریدی مطمین و درستی داشته باشید)

محل نصب تابلو

اکثر مردم فکر میکنند هرچه تابلو را در ارتفاع بالاتری نصب کنند زیباتر است. درواقع هیچ قانون کلی برای نصب تابلو وجود ندارد و اینکه کجا تابلو را نصب کنید بسته به سلیقه شخصی شما دارد.

مهندسین دکوراسیون داخلی بهترین ارتفاع برای نصب تابلو را یک و نیم متری سطح زمین در نظر می گیرند.

ویژگی های تابلو دیواری

1-اندازه آنها: اگر دیوار شما کوچک است باید از تابلوهای کوچک تری استفاده کنید. تابلوهایی که زیبا هستند در اندازه های متفاوتی می باشند و هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی را به فضای مورد نظر شما می بخشند.

البته دقت داشته باشید که برخی از این تابلوها را می توانید بر روی پیانو و بالای تخت خود قرار دهید، چرا که اندازه آنها بسیار کوچک است، زیبایی این تابلوها در این فضاها بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد بسیاری از آنها استفاده می کنند.

2-قاب تابلو:

یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا که اهمیت بسیاری دارد قاب تابلو می باشد. دقت داشته باشید که قاب تابلو انتخابی شما با فضی مورد نظرتان هماهنگی های لازم را داشته باشد.

به عنوان مثال اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است، بهترین قابی که می توانید برای تابلوی خود انتخاب کنید قاب چوبی می باشد، ولی اگر دکوراسیون شما مدرن است از قاب های متعدد با رنگ های گوناگون هم می توانید استفاده کنید.

3-مقاومت تابلو: یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا این است که آنها به خوبی روی دیوار ماندگار شوند، برخی از تابلوها شل هستند و به راحتی از روی دیوار می افتند، این تابلوها کیفیت مناسبی ندارند و به همین دلیل سریعا از روی دیوار بر زمین می افتند. تابلو شاهی یکی از زیباترین تابلو های قدیمی است.

 

تابلو های نقاشی(هنری)

تابلو های نقاشی برای دکوراسیون کلاسیک مناسب بوده و ظهاری بسیار شیک و زیبا به منزل میبخشد.

از آنجا که تابلو های نقاشی روحیه هنری بالایی میطلبد، این مدل تابلو ها برای افرادی که روحیه هنری بالایی دارند انتخاب درستی میتواند باشد

امروزه جایگاه تابلو ها از جمله تابلو های نقاشی دیواری مخمل کلاسیک و فرانسوی در دکوراسیون خانه ها کلاسیک، هتل های لوکس و.. بیش از پیش قابل توجه است.

با توجه به  اینکه تابلوهای نقاشی دیواری یکی از گرانترین مدل در دسته بندی تابلو ها میباشند اما این مدل تابلو ها مخاطب و طرفداران هنری خاص خود را دارد پس اگر روحیه هنری بالایی دارید این فرصت را از دست ندهید و نگاهی به محصولات تابلو های دیواری کلاسیک و فرانسوی ما  بیندارید.

-حرف آخر

دکوراسیون شما بسیار در  شیک و مدرن بودن منزل شما تاثیر گذار است شما با بکارگیری مجسمه های مختلف از جمله(مجسمه حیوانات،دیوارکوب حیوانات، انواع کالا های تزیینی،تابلو ها و…. می توانید بهترین دکوراسیون را برای خود و با سلیقه خود رغم بزنید.

شما میتوانید با رجوع به سایت (acdecor.ir) از انواع کالاهای تزیینی، مجسمه ها، دیوارکوب ها،تابلو ها، آینه ها و هزاران محصول دیگر با تنوع بالا و قیمت هایی مطلوب دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *