مقالات کاربردی

مجسمه سگ(با تنوع بیش از 100 مدل)

مجسمه سگ تازی جفت پلی استری

جایگاه سگ در تمدن باستان

-تصویر سگ ها در کنده کاری ها، مجسمه ها و نقاشی های انسان های نخستین به خوبی قابل رؤیت است و اطلاعات مفیدی را در مورد نژاد سگ های باستان و نقشی را که در جوامع بشری به عهده داشتند در اختیار ما قرار می دهد.

-برخی از تمدن های باستان بت هایی را که به شکل سر سگ بود به عنوان معبود پرستش می کردند در ژاپن باستان عقیده بر این بود که هر کس با نام سگ مورد پرستش آنها خودکشی کند در زندگی پس از مرگ دارای حیات جاودان خواهد بود.

-سر سگ یا سرگرگ و شغال در تمدن مصر به عنوان خدای مرگ معروف بود و عقیده بر این بود که روح انسان را به حیات جاودان راهنمایی می کند.

 

انواع مجسمه سگ 

-تنوع در مجسمه سگ بسیار فراوان میباشد، مجسمه های سگ با نژاد های مختلف از جمله نژاد سگ دوربرمن و باکسر که مجسمه آن بسیار جذاب و دیدنی است تا مجسمه تزیینی سگ با کاربرد های مختلف از جمله (سگ با سینی پذیرایی) ، (دیوار کوب سگ) که بسیار در دکوراسیون خانه تاثیر گذار است تا هلدر کتاب(جاکتابی) سگ و گلدان دکوری سگ.….که در ادامه راجب انواع آن بیشتر صحبت میکنیم.

-این تنوع به شما این اجازه را می دهد که در دنیای بزرگی از مجسمه سگ ها غرق شده و دکوراسیون منزل خود را آن گونه که دوست دارید انتخاب کنید.

دیوارکوب سگ

دیوارکوب ها از جمله مهیج ترین دکوری ها هستند که بسیار معروف و دوست داشتنی هستند.

مجسمه های سگ از مواد پلی استر با کیفیت خوب ساخته شده اند. ایده آل برای دکوراسیون همه موسسات و در بیشتر موارد مانند کلوپ ها و هتل ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

دیوارکوب حیوانات بخصوص دیوارکوب سگ ها در دکوراسیون منزل، سالن های هنری، تالار و هتل و…بسیار تاثیر گذارند. بخصوص دیوارکوب سگ باکسر که بسیار مشهور هم می باشد.

تنوع در محصولات دیوار کوب بسیار زیاد است طوری که شما آنچه را که میخواهید و سلیقتان هست را قطعا پیدا خواهید کرد و دکوراسیون شیک و لاکچری را با سلایق خود بوجود می آورید.

تندیس سر حیوانات
  • تندیس سر حیوانات

سگ با سینی پذیرایی

-همانطور که گفته شد سگ ها در دکوراسیون نقش بسزایی دارند، از دیواکوب گرفته تا دکوری و هلدر کتاب آن اما یکی ازکاربرد های دیگر مجسمه های سگ با نژاد های مختلف (سگ با سینی پذیرایی) می باشد که امروزه در خانه ها و میهمانی هایی لاکچری بسیار از آن استفاده میشود.

مجسمه هایی که نقش سینه ی نوشیدنی و غذا را با طرحی متفاوت تر و جذاب تر ایفا میکنند،تصور کنید که در منزل یا میهمانی خود از این مجسمه های لوکس به عنوان سینی پذیرایی استفاده میکنید ، چقدر در دکوراسیون و زیبایی پذیرایی شما تاثیرگذار میباشد.

هلدر کتاب(جاکتابی)سگ

-اگر بخواهید دیزاین منزل خود را با قفسه های از کتاب بچینید چه طرحی مد نظرتان است؟

شما از آن دست از انسان ها هستید که دکوراسیون و کتابخانه ای ساده و فانتزی را انتخاب میکنید یا با دیدی هنری تر با طرح حیوانات کتابخانه خود را طراحی میکنید که زیبایی خاصی را به دکوراسیون خود اضافه کنید!

هلدر کتاب یا همان جاکتابی سگ،آهو و سایر حیوانات قطع به یقین تاثیر بسیاری در دکوراسین کتابخانه  شما خواهد داشت که امروزه بسیار از آن استفاده میشود.

در نتیجه میتوان گفت سگ ها چه در دکوراسیون داخلی و چه در دکوراسیون خارجی نقش بسزایی دارند،با کاربرد های مختلف از جمله:

هلدر کتاب(جاکتابی)

سگ باسینی پذیرایی با طرح های مختلف

انواع دیوارکوب سگ

سگ های دکوری کوچک و بزرگ

گلدان دکوری سگ

دکوری های شیک رومیزی سگ

سردیس سگ 

آباژور سگ

حرف آخر، دکوری ها از مهم ترین بخش های تزیینی یک محیط هستند امروزه نقش این مدل دکوری های هنری در دکوراسیون بسیار پر رنگ شده است با دکوری ها و مجسمه های زیبا و هنری دکوراسیون خود را شیک و لاکچری کنید.

فروشگاه اینترنتی(acdecor.ir)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *