مقالات کاربردی

فوق العاده ترین مجسمه های مدرن دکوری 2022

مجسمه گاو وال استریت

مجسمه دکوری مدرن

این روزها برای این که جلوه دکوراسیون منزل تان را بیش تر کنید، هزاران ایده پیش رو دارید. یکی از روش های فوق العاده برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون، به کار بردن هنر است. هنر همیشه و در هر قالبی زیباست و می تواند به فضای زندگی شما هم زیبایی بدهد. یکی از راه های تلفیق هنر با دکوراسیون، استفاده از مجسمه هاست.

مجسمه های مدرن با فرم های انتزاعی و خاص خود، گزینه های جالبی برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزل هستند. مجسمه ها را می توان با توجه به فضای در دسترس و مکانی که قرار است در آن جای بگیرند، در ابعاد مختلف تهیه کرد. همچنین می توانید رنگ و مدل این مجسمه ها را با توجه به دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید و آن ها را جایی قرار دهید که بیش تر به چشم می آیند. مطمئنا اگر انتخاب مناسبی انجام دهید، این احجام دکوری و زیبا به تکمیل چیدمان منزل شما کمک خواهند کرد. در این مطلب، چند ایده برای به کارگیری مجسمه دکوری مدرن در دکوراسیون منزل به شما پیشنهاد خواهیم داد.

کاربرد مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی

ترکیب هنر و فضا

بزرگترین کاربرد مجسمه ها و تندیس های مدرن و انتزاعی ترکیب فضای خشک منزل با هنر است . ترکیبی که از آمیختگی طرح و رنگ با فضای خانه ایجاد میشود. ترکیبی از رنگ وسایل و تجهیزات خانه با تندیس ها و مجسمه ها. ترکیبی که با خود هزاران طرح و نقش را به همراه دارد . یک فرمول که جای خالی را شما با یک مجسمه انتزاعی پر میکنید.
برای ترکیب هنر با اجسام میتواند با یک مجسمه که حس محیط را به تفکر محیط برمیگرداند استفاده کرد . یک مجسمه متفکر برای محیط اداری یا محیطی که نیاز به تفکر دارد استفاده کرد . مانند کتابخانه و…

ترکیب کوچک برای فضای کوچک و بزرگ برای بزرگ

دکوری های مدرن برای دکوراسیون خانه های امروزی بسیار مناسب ترند تا یک دکوری بزرگ برای فضای کوچک . یک مجسمه کوچک مثل صورتک به سادگی در فضای کوچک یک میز و یا یک ویترین جای خود را میابد . و مجسمه هایی همچون دست بوس  برای فضای بزرگتر مانند میز نهار خوری و .. مناسب است. برای انتخاب مناسب مطابق با فضا و مکان میتوانید بهترین ها را از آس دکوری  یا وبلاگ ما بخواهید.

نکات کاربردی

جای مناسب برای مجسمه خود در دکوراسیون منزل پیدا کنید

مجسمه ‌های خانه‌ تان باید با فاصله از یکدیگر قرار داشته باشند؛ در واقع، مجسمه‌ ها باید فضای تنفس داشته باشند. اطراف آن‌ ها را زیاد شلوغ نکنید.

• مجسمه‌ هایتان را در قسمتی از خانه قرار دهید که نور کافی به آن ‌ها بتابد.مجسمه ‌ای که در سایه یا قسمت تاریک ‌تر خانه قرار بگیرد، زیبایی خاصی به خانۀ شما نمی ‌بخشد.

اگر به مجسمه ها و دکوراسیون منزل خود اجازه تنفس بدهید و بدانید با چه فاصله ای آنهارا چیدمان کنید قطعا  نتیجه آن را بر روی دکوراسیون خود احساس میکنید.

با کمی دقت متوجه میشوید که دوری و نزدیکی مجسمه ها به دیواره ها و وسایل اطراف آن بسیار در زیبایی آنها نقش دارد، پس مجسمه های خود را با کمی محیط آزاد طراحی کنید تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید.

سخن آخر

همچنین به خاطر داشته باشید که خودتان می توانید مجسمۀ دلخواه خود را خلق کنید؛ به عبارتی، اگر فردی هستید که به هنر علاقمندید و عاشق خلق کردن هستید؛ می توانید هنر مجسمه سازی را بیاموزید و آثاری منحصر بسازید و از آن لذت ببرید.
بدانید که هنر مجسمه سازی، یکی از آرامش بخش ترین و لذت آفرین ترین المان ها از هنرهای تجسمی به شمار می آید.
در این هنر، اسرار بسیاری نهفته است و هر تشویش و اضطرابی را در پس شگفتی خود از بین می برد و ذهن شما را آرام و متمرکز می سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *