دسته‌بندی نشده, مقالات کاربردی

فوق العاده ترین مجسمه های دیواری تندیس سر حیوانات

تندیس پلی استر

تندیس مجسمه ها دکوری های بسیار مناسبی برای دکوراسیون خانه هستند که به شکل دیوارکوب یا مجسمه های ایستاده حیوانات،تندیس افراد مشهور و ….هستند. از ویژگی های بارز تندیس های پلی استر به مقاوم بودن آن به دلیل استفاده از مواد پلی استر و سبک بودن آن می توان اشاره کرد.

از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت رنگ شدگی بعضی از تندیس های پلی استر اشاره کرد که تندیس های خام هستند. شما میتوانید مجسمه تندیس خود را خام بدون رنگ شدگی خریداری کنید یا رنگ شده خریداری کنید این انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد

در کدام محل ها می توانیم از تندیس ها استفاده کنیم؟

تندیس ها از جنس پلی استر زیبایی بخش محیط منزل شما هستند بخصوص تندیس سر حیوانات اهلی و وحشی که در دو مدل کلاسیک و مدرن هستند.

اما سوالی که وجود دارد این است که برای دکوراسیون منزل شما چه تندیسی مناسب است و در کدام قسمت از منزل باید قرار داد.

از دیوارکوب تندیس سر حیوانات میتوان در جای جای منزلتان استفاده کنید، زیبایی که این سبک از مجسمه ها فوق العاده میباشد برای مثال مجسمه تندیس سر گاو یا تندیس سر اسب و هزاران محصول دیگر دیواری دیدنی برای دکوراسیون منزل شما خلق میکند.

شما میتنوانید از این تندیس های دیواری در اتاق کودکتان، بالای شومینه خانه یا در قسمت های  مختلف سالن پذیرایی خودتان استفاده کنید البته به این نکته توجه داشته باشید که نسبت به محیط و دکوراسیون خانه خود نوع مجسمه را انتخاب کنید، برای مثال برای اتاق کودک بهتر است از تندیس های فانتزی تر مثل(مجسمه تندیس سر اسب تک شاخ)استفاده کنید تا مجسمه کله ببر، زیرا کودکتم روحیه لطیف تری دارند. اما در دکوراسیون داخلی منزلتان میتوانید از انواع دیوار کوب حیوانات وحشی و باحیبت تر هم استفاده کنید.

به این نکته حتما توجه داشته باشید و با سلیقه و دانسته های خود بهترین دیوارکوب تندیس سر حیوان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید، شما میتوانید با نگاهی به محصولات ما به آن محصولی که مد نظرتان میباشد دست پیدا کنید ما این اطمینان را بشما میدهیم.

چرا از مجسمه دیوارکوب تندیس سر حیوانات استفاده کنیم؟

 

  1. محصولات دیوارکوب ما از جنس پلی استر میباشد این بدین معناست که شما دیوارکوبی سبک و بسیار مقاوم میباشید،پس مشکلی در جابجایی یا سبک و سنگینی مجسمه دیواری خود ندارید.
  2. مجسمه ها دکوری های بسیار مناسبی برای دکوراسیون هستند،شما از مجسمه های کنارسالنی،رومیزی، مجسمه های بلند مدرن و کلاسیک و آباژور ها میتوانید استفاده کنید،اما اینکه دیوار های خود را نیز با مجسمه ها تزیین کنید بخصوص با دیوارکوب های سر حیوانات بسیار فوق العاده چیدمان دکوراسیون خانه خود را طراحی کرده اید، البته که شما از تابلو ها هم میتوانید در دکوری دیواری خود استفاده کنید.
  3. کودکان علاقه خاصی به حیوانات بخاطر روح لطیفشان دارند اینکه در دکوراسیون خانه یا اتاق کودک از دیوارکوب حیوانات استفاده کنید بر روی روحیه کودکانتان تاثیر زیادی دارد.
  4. روز به روز با گذشت زمان نقش دکوری ها در دکوراسیون بیشتر میشود،دیوارکوب ها جا از این که زیبایی را به دکوراسیون شما میبخشند اصلا جا گیر  نیستند 

حرف آخر

حیوانات در زندگی ما انسان ها نقش بسزایی دارند از کودکان گرفته تا بزرگسالان علاقه خاصی به حیوانات دارند حال شما با خود فکرکنید که در دکوراسیون خود از مجسمه های بلند و بزرگ حیوانات یا دیوارکوب حیوانات و تندیس سر آنها استفاده کنید

قطعا غیر از زیبایی که به دکوراسیون خود میبخشید باعث دلنواز شدن و بیشتر لذت بردن از فضای خانه خود میشوید ،اگر دلتان یه دکوراسیون دیواری خوب میخواهد به محصولات دیوارکوب سایت ما( acdecor.ir) سری بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *