مقالات کاربردی

با مجسمه های سینی پذیرایی جدید دکوراسیون خود را چیدمان کنید

دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین مسایل در زیبایی و نمای خانه ما دارد،این دکوراسیون را میتوان بر اساس سلیقه خود طراحی کرد، برای مثال ما میتوانیم از انواع و تنوع بسیار بالا مجسمه هااز جمله(مجسمه کلاسیک، مجسمه حیوانات، مجسمه های مدرن،) یا از دکوری های تزیینی و تابلو ها و آینه های دیواری و…استفاده کرد.

پس دکوری های زیاد و متفاوتی و نقش های مختلفی وجود دارد کهما میتوانیم از آن ها برای زیبایی دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم که برای خانوم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجسمه هایی با سینی پذیرایی

مجسمه را می‌توان یکی از اصیل‌ترین انواع دکوری دانست که برای تزئین فضای درونی یا بیرونی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه از مواد مختلفی برای ساخت مجسمه استفاده می‌شود. هم‌چنین طرح‌های آن تنها به تندیس‌ها و پیکره‌ی انسان یا الهه‌ی باستانی محدود نمی‌شود و می‌توان از طرح‌های بسیار متنوع مجسمه لذت برد. 

یکی از انواع مجسمه ها که از اهمیت بالایی در دکوراسیون خانه های لاکچری برخوردار است مجسمه با ظرف پذیرایی است.

این نوع مجسمه ها به عنوان ظرف شیرینی خوری،جا وسایلی یا دکوری استفاده میشوند که با اشکال مختلف حیوانات و…موجود میباشد

برای مثال مجسمه سینی پذیرایی والترداگ، سگ گارسون،دکوری سینی پذیرایی فضانورد و…. از جمله مجسمه هایی با سینی پذیرایی هستند.

تنوع در مجسمه ها و به خصوص مجسمه های سینی پذیرایی و گارسون ها این انتخاب را به شما میدهد که با سلیقه خود آنچه دلبخواهتان میباشد را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

-دکوری هایی با سبک متفاوت

جا وسایلی یا سینی پذیرایی در خانه های لاکچری و بزرگ شاید یکی از نیاز ها باشد،اگر به همچین محصول و دکوری نیاز دارید چه بهتر که ساده و معمولی نباشد، پیشنهاد ما بشما این است که بجای استفاده از دکوری بسیار ساده از مجسمه ها استفاده  کنید. بله از مجسمه ها بخاطر داشته باشید یک جا وسایلی شیک و شکیل با طرح مجسمه  خیلی دلنواز تر از یک جا وسایلی بدون طرح و زیبایی خاضی مباشد است.

سینی های پذیرایی مینی مجسمه یا حتی بزرگتر  مسجمه هایی مثل سینی پذیرایی  فضانورد که اگر این محصول را ببینید خودتان به شکیل بودن و زیبایی آن پی خواهید برد تا مجسمه های دکوری سینی پذیرایی و جاوسایلی انواع سگ، در کل تنوع در این مدل محصولات  بسیار زیاد میباشد کافیست سری به محصولات سایت ما بزنید و از محصولات شرکت(acdecor.ir) دیدن کنید.

حرف آخر

امروزه وسایل دکوری و تزیینی جایگاه مهمی در زندگی ما دارند، انسان ها به زیبایی و شیک بودن ذاتا علاقه دارد و همیشه در تلاش برای شیک و مدرنیته بودن هستند که مجسمه ها بخصوص مجسمه های امروزی بسادگی این نقش را بسیار خوب ادا میکنند.

شما میتوانید در رنگ های محتلف آنچه را میخواهید در فروشگاه های بزرگ(acdecor.ir) سرچ و پیدا کرده و بسادگی دکوراسیون دلبخواه خود را بسازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *